FAQ

FAQ

Welkom in onze FAQ. Hier vind je de meestgestelde vragen én antwoorden. Staat jouw antwoord en/of vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op.

Levering

Wat is de levertijd van de olijfolie?

Wanneer u (binnen Nederland) voor 17:00 de bestelling plaatst, heeft u de olijfolie de volgende dag nog in huis.

Kan ik zelf kiezen wanneer ik de olijfolie geleverd wil hebben?

Nee, het is afhankelijk van de bezorger wanneer de olijfolie wordt afgeleverd.

Betaal ik verzendkosten voor de olijfolie?

Ja. Echter nemen wij de verzendkosten voor onze rekening indien u een bestelling plaatst die boven de 35,00 euro bedraagt.

Via welke partijen wordt de levering van de producten gedaan?

Gkazas werkt met PostNL samen

Ik ben niet thuis wanneer mijn product wordt geleverd, wat nu?

De bezorger zal dan een briefje bij u achterlaten waar u het product kunt afhalen. Dit kan zijn bij de buren, op een afhaalpunt of het wordt op een ander tijdstip aangeboden.

Product

Is de olijfolie volledig biologisch?

Ja, de olijfolie wordt geproduceerd op authentieke, pure en natuurlijk wijze. De bodem wordt bemest door geiten en schapen die vrij grazen. De olijfbomen krijgen enkel water van natuurlijke neerslag.

Wordt de olijfolie koud geperst?

Ja, na het oogsten worden de olijven gewassen, gemalen en dan koud geperst.

Wat is virgine olijfolie?

Bij het maken van virgine olijfolie is er geen gebruik gemaakt van verhitting of andere middelen. De olijfolie is geproduceerd door middel van persing met druk.

Wat is extra vergine olijfolie?

Dit is de duurste kwaliteit olijfolie met de meest uitgesproken smaak.

Wat voor soort olijfolie is Gkazas olijfolie?

Gkazas is extra vierge olijfolie. Dit is dus olijfolie van de beste kwaliteit.

Welke olijf wordt er gebruikt om de olijfolie te maken?

Onze biologische Griekse olijfolie wordt gemaakt uit de Psilolia Koroneiki olijf. Dit is de olijf die op onze Kretense olijfboomgaarden groeit.

Wat is het verschil tussen virgine- en vierge olijfolie?

Er is geen verschil tussen deze twee. Dit is dezelfde soort kwaliteit olijfolie.

Betalen

Welke betaalmethoden zijn er?

U kunt betalen met Paypal, iDea, creditcard of achteraf op aanvraag.

Als ik niet tevreden ben, kan ik dan mijn geld terug krijgen?

Als u niet tevreden bent of een klacht heeft, willen wij u vragen contact met ons op te nemen via de mail, het contactformulier of door te bellen. Onze medewerkers zullen u dan binnen 48 uur verder helpen en samen met u een geschikte oplossing vinden. Mocht u het product willen wisselen of het geld terug willen, zorg er dan voor dat u het product net zo retour stuurt als u het ontvangen heeft. U ontvangt de betaling exclusief verzendkosten dan binnen zeven dagen retour. Weet u nog niet hoe onze olie smaakt, dan is het wellicht verstandig om eerst een kleinere hoeveelheid te bestellen. Wanneer Gkazas Olijfolie bevalt kunt u altijd nog het 5 liter blik aanschaffen.

Samenwerken

Kan ik de olijfolie ook verkopen?

Ja, wij werken op het moment al met vele wederverkopers samen en ook u kunt daar onderdeel van zijn. We vertellen u graag alles over de mogelijkheden en kunnen u ook voorzien van samples van onze biologische Griekse olijfolie.

Hoe kan ik Gkazas Olijfolie verkopen?

U kunt contact met ons opnemen en dan nemen we alles graag met u door of we komen bij u langs. U kunt onze olijfolie gebruiken in uw restaurant, verkopen als distributeur of aanbieden in uw winkel.

Klacht

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen of er zijn andere problemen met mijn bestelling.

Wanneer u problemen heeft met uw bestelling willen wij u vragen contact met ons op te nemen. Dit kan via het contactformulier, de mail of door ons te bellen.

Gkazas Olijfolie kopen

Kan ik de olijfolie online kopen?

Ja, u kunt eenvoudig onze Griekse olijfolie bestellen via de website en doet u dit voor 17:00 uur, dan wordt de olijfolie de volgende werkdag al geleverd.

Kan ik de olijfolie ook in de winkel kopen?

Ja, u kunt onze Griekse olijfolie kopen bij één van onze vele verkooppunten. Deze kunt u terugvinden op onze website onder ‘Verkooppunten’.

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?

Helaas is dat niet mogelijk, aangezien de bestelling meteen wordt geplaatst om uw product(en) zo spoedig mogelijk te leveren. Is er toch iets misgegaan? Neem dan contact met ons op.

Het lukt mij niet om online een bestelling te plaatsen.

Er kan altijd iets misgaan tijdens het plaatsen van een bestelling. Wanneer dit gebeurt willen wij u vragen contact met ons op te nemen zodat wij dit snel en samen met u kunnen oplossen.

Nieuwsbrief

Waar kan ik mij uitschrijven voor de nieuwsbrief?

Onderaan de nieuwsbrief die u ontvangt kunt u aangeven dat u zich wilt uitschrijven.

Waar kan ik mezelf inschrijven voor de nieuwsbrief?

Wanneer u zich wilt inschrijven voor de nieuwsbrief kunt u dit doen via onze website. Ga naar ons magazine, klik op een artikel en hier kunt u zich onderaan het artikel inschrijven voor de nieuwsbrief. Ook werken wij met een pop-up die automatisch op de website hoort te verschijnen. Tot slot kunt u deze pop-up ook hier vinden.